Friday, July 23, 2010

~sUaRa HaTi~

Awak...
Dengarlah...Saya mencintai awak..Terlalu mencintai awak....dan kerana saya mencintai awaklah saya melangkah pergi..demi kebahagiaan awak. Saya berdoa supaya suatu hari nanti awak akan temui apa yang awak cari...Supaya suatu hari nanti awak akan memahami apa erti cinta sebenar. Supaya suatu hari nanti awak akan dapat mengetahui, bagaimana rasanya terlalu menyintai seseorang. Dan semoga awak tak akan terlewat untuk menghargainya...
Awak..
Saya percaya pada Tuhan yang mempertemukan kita. Saya tahu ada hikmah di sebalik semua ini. Dan saya tak akan menyoal.Saya juga tak pernah kesal..Sekurang-kurangnya sepanjang mengenali awak..saya telah bersikap ikhlas dan jujur dengan perasaan saya. Saya juga percaya andai benar Itu bukanlah harapan saya... Tapi saya ingin belajar untuk pasrah pada ketentuan. Dan kalau pun awak takkan pernah kembali kepada saya, saya percaya itu mungkin yang terbaik. Dimana pun awk berada... awak tetap bertakhta di hati saya... Dan dimana pun saya berada, saya akan tetap mencintai awak.
Awak....
Maut sekalipun..tidak akan pernah mampu membunuh rasa cinta saya pada awak kita punya jodoh, awak akan kembali semula pada saya,

No comments:

Post a Comment