Monday, January 3, 2011

~believe me or not~

hari ni 4hb 1 2011,maknanya hari ni hari selasa...
ceritanya cmni..tapi sebelum tu aku nk tnya pendapat korang,percaya atau x korang
pada orang minyak?kalau tk percaya jangan teruskan membaca,kalau percaya teruskan..
mula mula tu aku tergerak menaip massage untuk cetusan hati dan dedikasi sinarfm..
aku bagi ucapan tok tunangku tersayang akhbar bin subahir..lepas tu aku tunggu smpailah ucapan aku dibaca...tiba2..aku tkleh bernafas..mulut aku seakan terkunci..
percaya atau tidak sekarang didepan aku ada orang minyak dhlah hitam gelap lak tu..
punyalah takut dengan situasi tu aku pun menjeritlah sekuat kuat haty aku...
aku alunkan ayatulkursi dan mengucap dua kalimah syahadah..berkali kali...
tp orang minyak uh menyesakkan nafas aku..sambil dia memegang kemaluannya..
ya tuhan terperanjat aku..cm belon je..aku menangis ketakutan seakan aku akan diperkosa oleh orang minyak uh..bila semakin lama aku alunkan kalimah suci itu..
dengan sekelip mata orang minyak uh keluar meluru ketingkap yang berada diatas kepala katil aku..mengigil ketakutan..aku berlari pada mak..aku cerita pada mak..
tp hairannya mak langsung tk dengar jeritan aku yang aku rasakan sepenuh jiwa dan sekuat kudrat aku.lepas tu aku massage tunang aku akhbar bin subahir dekat 10massage aku sent tp dia tk menjawapnya sebab dia tidur masa tu,apa nk buatkan...masa kejadian jam 1.21am..terpulanglah pada korang nk percaya atau tidak..hakikatnya itulah yang berlaku pd aku SALBIAH BTE SALIM(~MISS BARBEELIA~)
sekian dri aku....

No comments:

Post a Comment