Sunday, March 27, 2011

~ATOK~

semalam jam 9malam aku terasa nk pi menjengah atok angkat aku bernama manisah..
diam tak diam rupa2nya dh 4 thn aku tak menjengah atok aku ni ha..
sebelum pi umah atok tu aku belilah buah pelam sebagai buah tangan untuk atok..
sampai je sne atok dh tk kenal aku g..bila sembang2 lama2 baru atok ingat sapa aku..
kesian sangat aku tgok keadaan atok..punyalah sayu smpailah airmata aku ni menitis
tanpa sedar..borak punya borak aku pun bagilah atok makan buah pelam td..aku tgok atok makan selera sekali walhal dia payah nk makan minum susu je..susu org tua tu..
tiba2 je atok suruh aku makan buah pelam tu adoiiii cmne aku nk ckp ni aku BENCI
buah pelam ni ha..tk pandai makan tk suka dan senang kata tkleh nk telanlah kan..
dengan rasa terpaksa aku makan sepotong..mak aihhh smpi lah saat aku tulis ni ha..aku masih loya akibat makan buah pelam tu..mahu aku muntah2..ishhhhh
penangan buah pelam buat aku loya..ishhh x sukanya aku...bnci bnci bnci...
hahhahahhahahha...aku sayang atok sampai bila2 walau aku tk punya atok n nenek..

No comments:

Post a Comment