Sunday, August 21, 2011

~MAAFKAN BEELIA~

salam..
20hb ogos 2011..perjalananku ke kuala lumpur ditemani hujan lebat..
tujuan asalku untuk berbuka puasa bersama keluarga cwfm di restoran upin ipin syahalam..tetapi majlis berbuka puasa tempat suamiku bekerja juga serentak..(lagi2 suamiku ni yang uruskan majlis kt seri cempaka cheras
sepanjang perjalanan aku dan suami basah akibat hujan lebat tetapi perjalanan diteruskan sebab aku benar2 ingin berjumpa dengan keluarga cwfm..banyak excident sepanjang hiway menuju ke kuala lumpur..bila sampai tesco puchong ada satu excident kereta dengan kereta..itu pengalaman yang paling x mungkin aku lupakan kerana..bila pelangaran sudah berlaku..antara orang melayu n orang cina..orang cina tu menyondol kereta dihadapan tapi dia pula x puas hati lalu mengambil sebilah gergaji lalu menghayun berkali2 kepada orang melayu tu..alangkah sebak aku rasakan..tiada rasa belas tiada perikemanusiaan langsung..bercucuran darah keluar ditangan orang melayu tu..kesian pakcik tu..langsung tk melawan..memang kurang ajar orang cina tu..perjalananku diteruskan lagi..sampailah rumah sewa suamiku..dia menukar baju lalu pergi kerumah bosnya..tapi bos dia plak hilang tah kemana..pukul 6 lebih baru smpi..lama berjam aku dan suami tunggu..dah r kene naik tangga 11 tingkat..tunggu bersiap je dh pukul 7 lebih sampi majlis dkt kol 8..makan makan2 ingat dpatlah pi jumpa keluarga cwfm tapi hampa..majlis cwfm dh tamat..aku yang masam mencuka depan kawan kawan suamiku..sampai kol 10 kt sne..lepastu pi the mines pi karaokey..aku nangis kt toilet tk dapat pi jumpa keluarga cwfm..hmm smpai kol 1.30 pagi kt karaokey..huh kalau tahu aku x ikut pi kuala lumpur..aku memang terkilan tahap x terkata..maafkan aku cwfm..aku ikut suami..lagipun tkthu cmne nk buat masa tu..

No comments:

Post a Comment